20+ let

230 000+ FB fanoušků

3 000 000+ objednávek


Břišní svaly

Břišní svaly

Dvě důležité svalové partie, které by neměly chybět v žádném tréninku začátečníků, jsou spodní záda (bederní část vzpřimovačů páteře) a břišní svaly. Zatímco vzpřimovače vcelku dobře procvičíte záklony čili zvedáním trupu z hlubokého předklonu v lehu na břiše přes konec lavičky, výběr a technika cviků pro břišní svaly vyžadují podrobnější rozbor.
Pomalá a super-pomalá opakování

Pomalá a super-pomalá opakování

Kulturisté trénující v posilovnách nebo fitcentrech mají jedno společné – všichni provádějí cviky se stejnou rychlostí. Lidé většinou dělají rychlá, téměř balistická opakování v neúplném rozsahu pohybu s kadencí jedné sekundy dolů a jedné sekundy nahoru.
Posilujte střed těla!

Posilujte střed těla!

Posilování středu těla je zvláště důležité u mladých kulturistů
Trénink s jednoručkami

Trénink s jednoručkami

Silový trénink byl po léta nerozlučně spojen s velkou nakládací činkou. Lidé věřili, že k vytrénování solidní postavy stačí lavička, stojánky a činka s dostatečným počtem kotoučů, což v mnoha případech byla (a je) pravda.
Chřipky a suplementy!

Chřipky a suplementy!

Chřipku často podceňujeme, zaměňujeme s ní symptomy nachlazení a nejednou jí přecházíme.
JARNÍ ÚNAVA

JARNÍ ÚNAVA

Chcete snadněji překonat jarní únavu? Zápasíte s únavovým syndromem?
Imunita a stravování

Imunita a stravování

Také to děláte tak, že se na zimu necháte obalit tukem, a pak se zbavujete svého zimního „kabátu“, abyste zase odstranili ze svalů nánosy tuku a mohli se v létě ukázat na pláži?
Bolí vás klouby?

Bolí vás klouby?

Jak suplementovat při bolestech kloubů ve sportech, fitness a kulturistice
10 x o cukrování

10 x o cukrování

Jak naplnit svaly před soutěží
Hormony a výživa

Hormony a výživa

Kdo chce, aby mu rostly svaly, měl by se naučit stimulovat tělesné hormony, vznikající v těle přirozenou cestou. Intenzivní trénink s břemeny, výživa, suplementace a regenerace – to jsou základní stimuly svalového růstu.